Nie som predsa baran, napadlo mi, keď som v televízii videl prvý krát reklamu, v ktorej známa „osobnosť“ (je ich niekoľko) tvrdí divákom, že nie je ovca a chce si vybrať (z viacerých zdravotných poisťovní). Odvtedy ma táto reklama otravuje niekoľko krát denne vari už dva týždne. Na hlúpe reklamy som si už zvykol, táto je však tupá!
Akoby sa dotyčná osobnosť vôbec nehanbila za čo berie peniaze. Občan Slovenska má už dostatočné, viacročné, skúsenosti s „trhom“ súkromných zdravotných aj dôchodcovských poisťovní a nahovárať mu, že si medzi nimi môže skutočne čosi (okrem názvu) vybrať, to je veru silná káva. Pamätáte si na istého „speváka“ , tuším riaditeľa jednej z týchto poisťovní – akúže to pesničku spieval na žúre svojim komplicom, ktorí sa na jej texte (o švajčiarských dôchodkoch) rehotali ako pominutí?! Známa „osobnosť“ asi nie, inak by sa musela prepadnúť od hanby. A s ňou aj akýsi samozvaný „predstaviteľ ochrany práv pacientov“.
Napokon, stačí taká naivná, detská, otázka: apko (z reklamy) prečo im (súkromným poisťovniam) tak záleží na tom aby zostali na slovenskom trhu, keď chcú ľuďom iba slúžiť a nie škĺbať štát?
Takže, vážená „osobnosť“, ktorá nám, divákom televízie tvrdíš, že nie si ovca, nemaj obavy, že ti v tomto jedinom slove neveríme. Nie sme predsa barani.
Ja som si teda klikla na ten ich web ...
Veru Kryl nikdy nebol konfortným umelcom... ...
umelci až na pár výnimiek akou bol ...
určí kedy sa a či vôbec liečba ...
Tak teda hovorme aká je realita? Čo ...
Celá debata | RSS tejto debaty