Dokedy budeme trpieť „exotov“ v parlamente

31. augusta 2012, jozefh, Nezaradené

Nikdy som nebol komunistom, naopak, bol som nimi šikanovaný. Nebyť prevratu v 1989 roku, moje deti by sa neboli dostali na vysokoškolské štúdiá. Nebyť prevratu, nebol by som precestoval kus sveta, nebyť prevratu, asi by som nebol mal možnosť napísať tento blog.

Ale je tu aj druhá strana mince. Nebyť prevratu, nebolo by bezdomovcov, kriminalita by bola na podstatne nižšej úrovni, aspoň časť cigánov z osád na východnom Slovensku by statočne pracovala, neboli by sa rušili železničné trate, nebolo by toľko drogovo závislých, nebolo by toľko policajtov a sudcov a – neboli by v slovenskom parlamente (SNR) takí exoti ako akýsi Hlina.

Pamätám si naňho, ako agitoval niekedy v r.1998, pred bratislavským Priorom, za HZDS. Mečiar spoznal jeho „kvality“ a neocenil ich. Pamätám si jeho , žiaľ, už mnohé iné excesy, ktoré postváral ako „obyčajný človek“, ktorý si „môže dovoliť“ byť aj chrapúň. Lenže, dnes je Hlina vďaka nám, občanom, poslancom NR SR – reprezentuje národ, jeho mienku a postoje. Som si istý, že náš národ v drvivej väčšine je slušný, nekope do mŕtvol- ani politických. Aj tým dožičí „odpočívať v pokoji“. Všetci perzekvovaní kvôli r. 1968, aj tí ostatní celkom iste so mnou súhlasia, ak poviem, že Hlina tým, že pred Biľakov dom priviezol tank, aby tohto starca zastrašil(?), aby nás pobavil(?), aby sa zhovadil(?), vykonal skutok, ktorý ak nie trestným činom, či aspoň priestupkom (nie som právnik), potom celkom isto je v rozpore s dobrými mravmi – a to si poslanec NR SR nesmie dovoliť. Týmto svojim skutkom totiž nereprezentoval iba seba, ale doslova zhovädil celý národ! Akých to máme zástupcov v NR SR? Budú sa pýtať – mnohí ešte škodoradostnejšie – všade v zahraničí (tá správa obletí „svet“ ) a my musíme priznať, že okrem goríl, žiaľ aj spodinu – vlastne „obyčajnú hlinu“.