Založ si blog

Kto (čo) zastaví Čentéša

Čentéš, len čo zistil, že na Ústavnom súde SR by sa veci mohli pohnúť dopredu, vyrukoval s ďalšou námietkou na zaujatosť voči jeho osobe – tento krát predsedníčky US. Mohol by tento (vraj) docent – teda možno predpokladať, že je to muž s aspoň priemerným IQ – mať stokrát pravdu, no svojim arogantným domáhaním sa funkcie GP spôsobil, že som sa stal voči nemu zaujatým aj ja. A som presvedčený, že nielen ja.

Agentúry Focus a všelijakí dobre zarábajúci „Baránkovia“ robia rôzne prieskumy verejnej mienky, preto by nezaškodilo, keby sa občanov, voličov, opýtali, čo si dnes o Čentešovi, ako kandidátovi na funkciu GP, myslia. A čo si myslia o ňom ako o človekovi. Pretože, hoci mám toho prežité už skutočne dosť, takého chamtivca na funkciu si nepamätám – kam sa naňho hrabú takí (napr.) Dzurinda, či večný predseda HZDS.

Nemám mať prečo veľmi vysokú mienku o súčasnom prezidentovi SR, ani o jeho predchodcovi, tobôž o zaslúžilom „Mižú“, ktorý tento marazmus do slovenskej politiky spoluvniesol s J.Č, ( ten má ešte tú drzosť pokúšať sa kandidovať na úrad prezidenta SR ), no to, čo stvára prokurátor, docent Čentéš, je prosto s ničím neporovnateľné. Na toľkú drzosť je každá stupnica nedostačujúca.

Tento človek iste vie (pri jeho vzdelaní), že svojim počínaním traumatizuje celú slovenskú spoločnosť, iste vie, že nie je a nikdy nebol v práve, iste vie, že už si nikdy nezíska dôveru národa (hoci i ja som mu spočiatku veril) – a predsa je mu to všetko, vulgárne povedané u … Ide si za svojim pofidérnym cieľom (?) s bezmedznou drzosťou. Čo s ním? Kto alebo čo ho zastaví?

Radičová a Čarnogurský nedotknuteľní

25.03.2013

Napísal som kritický ale veľmi slušný článoček o Radičovej a jej zmysle pre spravodlivosť. Stiahli mi ho z blogu – vraj som v ňom kohosi urážal. Upravil som ho, podľa ich želania, no aj tak ho neuverejnili „súdruhovia“. Pred časom som napísal kritický čosi na adresu J. Čarnogurského a stalo sa to isté. Vychádza mi z toho, že Čarnogurský a najmä Radičová sú [...]

Radičová, to by bola prezidentka – na zaplakanie

20.03.2013

Fico dal opäť uzrieť svetlo sveta plastike Ignáca Bizmayera, umelca, ktorý sa nikdy nehanbil za svoj slovenský pôvod a národ. Preto vytvoril nádhernú plastiku na motív jánošíkovskej legendy. Vraj na objednávku vtedajšieho predsedu vlády Colotku. Radičovej prekážala, chcela ju dať úplne zničiť. Prejavila tak naplno svoj zavrhnutia hodný charakter -skutočná [...]

Mafia v NR SR

17.03.2013

Aby ste, vážení čitatelia tohto článku vedeli o čom tu píšem, prehrajte si najskôr láskavo vystúpenie A. Hlinu – chorobného exhibicionistu, potrimiskára a narcisa takmer formátu “R.Procházka“ – v NR SR(https://www.youtube.com/watch?v=uMi6OVmZbrw). Hlinu nemám rád ( ani nemám prečo, skôr naopak) ale toto jeho vystúpenie skutočne stojí nielen za vypočutie, [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 93
Celková čítanosť: 256009x
Priemerná čítanosť článkov: 2753x

Autor blogu

Kategórie