Založ si blog

Otvorený list „papierovým hlavám“

Vážený pan predseda,

je nielen hanebne, ale vskutku trestuhodné to, čo stvárate! Myslíte si, že takto, rozoštvávaním občanov, ziskate späť vašich stratených voličov? Hanbím sa za to, že som volil jedného z vašich kumpánov. Ubezpečujem však občanov Slovenska, že už nikdy to nezopakujem – už nikdy, nikoho z vás, voliť nebudem.

Vazeny pan predseda, kolko mate rokov, keď sa správate ako malé, trucovité, rozmaznané decko? Ani ja nemám rád Gašparoviča, ale to neznamená, že by som sa mal k nemu správať ako hulvát a chrapúň. Napokon, nie ja, vy a vaši voliči ste ho zvolili do funkcie prezidenta SR. Znepáčil sa vám, za to, že vám raz nevyhovel?

Ak by som bol škodoradostný poradil by som vám: „Len tak dalej -pokračujte, otvárajte oči aj ďalším vašim voličom, aby ste sa čím skôr ocitli v prepadlisku dejín Slovenska. Lenže odvážnu avšak rozumnú opozíciu Fico potrebuje, preto vám radím a žiadam vás, ak chcete politický prežiť, dajte konečne pokoj slušným ľuďom, vašim voličom (aj všetkým ostatným), ktorí v týchto ťažkých časoch bojujú o holé prežitie. Netraumatizujte ich! Náš národ ste už dosť potupili, znesvárili a narušili naše mravné hodnoty, sociálne istoty, štátnu suverenitu.

Nechajte nas už konečne pokojne žiť a spolunažívať!

Váš bývalý volič Jozefh

Dôvetok pre čitateľov blogu: Vy, ktorí so znením tohto listu súhlasíte, posielajte ho na tieto adresy:Jan_figel@nrsr.sk, pavol_freso@nrsr.sk, bela_bugar@nrsr.sk, podatelna@region_bsk.sk, Richard@sulik.sk, Richard_sulik@nrsr.sk,

Radičová a Čarnogurský nedotknuteľní

25.03.2013

Napísal som kritický ale veľmi slušný článoček o Radičovej a jej zmysle pre spravodlivosť. Stiahli mi ho z blogu – vraj som v ňom kohosi urážal. Upravil som ho, podľa ich želania, no aj tak ho neuverejnili „súdruhovia“. Pred časom som napísal kritický čosi na adresu J. Čarnogurského a stalo sa to isté. Vychádza mi z toho, že Čarnogurský a najmä Radičová sú [...]

Radičová, to by bola prezidentka – na zaplakanie

20.03.2013

Fico dal opäť uzrieť svetlo sveta plastike Ignáca Bizmayera, umelca, ktorý sa nikdy nehanbil za svoj slovenský pôvod a národ. Preto vytvoril nádhernú plastiku na motív jánošíkovskej legendy. Vraj na objednávku vtedajšieho predsedu vlády Colotku. Radičovej prekážala, chcela ju dať úplne zničiť. Prejavila tak naplno svoj zavrhnutia hodný charakter -skutočná [...]

Kto (čo) zastaví Čentéša

19.03.2013

Čentéš, len čo zistil, že na Ústavnom súde SR by sa veci mohli pohnúť dopredu, vyrukoval s ďalšou námietkou na zaujatosť voči jeho osobe – tento krát predsedníčky US. Mohol by tento (vraj) docent – teda možno predpokladať, že je to muž s aspoň priemerným IQ – mať stokrát pravdu, no svojim arogantným domáhaním sa funkcie GP spôsobil, že som sa stal [...]

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

hazard, hracie automaty, vyherne automaty

Poslanci schválili úplný zákaz pôsobenia herní a kasín na území Banskej Bystrice

23.04.2024 18:38

Mestskí poslanci posledných viac ako desať rokov pravidelne diskutovali o regulácii hazardných hier, ale nikdy ich úplne nezakázali.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 93
Celková čítanosť: 256540x
Priemerná čítanosť článkov: 2758x

Autor blogu

Kategórie