Založ si blog

Gustáv Husák a akísi chudáci

Akísi chudáci si v médiách opäť otierajú hubu o G. Husáka, ani po smrti ho nenechajú pokojne spáť. Človek by im to nemal za zlé, keby sa nehrdili titulom „histiorik“, nuž ale ak takýto „renomovaný znalec“ a odborník povie, že si naňho (na Husáka) spomínajú iba komunisti, k tomu treba čosi dodať!

Predovšetkým chcem zdôrazniť, že som nikdy nebol komunista a nemal som Husáka rád – v mojich očiach zradil Dubčeka a nás všetkých. Ale vie si akýsi vrajhistorik ( a iní jemu podobní ) vôbec spomenúť na to, aká situácia bola na Slovensku do r. 1968? A vie si z údajov štatistického úradu ČSSR a neskôr ČSFR zistiť napr. iba jeden (zďaleka nie jediný) údaj o tom, koľko bytov sa na Slovensku postavilo v rokoch 1969-1989? A ako to bolo predtým? Akými tempami rástol na Slovensku dnes všemocný ukazovateľ životnej úrovne občanov, HDP a ako predtým ( v porovnaní s ČR)?

Nemal som Husáka rád a nemám rád ani, napr. ani Čarnogurského, ale som presvedčený, že pre zdravie národa je potrebné rešpektovať pravdu a nikdy, za žiadnych okolností, (najmä nie kvôli ideológii), sa od nej neodkloniť .

A tisícročia utváraná morálka (nie iba kresťanská) velí, ctiť si mŕtvych! Kto tak nekoná je pre mňa ľudská hyena.

Toľko na margo článku ktorý uverejnila Pravda pod názvom „Historik:Husák zanechal v dejinách …“ . Ten, kto to napísal je neznalý základných reálií a nemôže byť serióznym historikom. Ten kto vynáša tzv. „vedecké uzávery“ na základe pochybných prieskumov verejnej mienky nie je vedec, ale úplatný šarlatán.

Radičová a Čarnogurský nedotknuteľní

25.03.2013

Napísal som kritický ale veľmi slušný článoček o Radičovej a jej zmysle pre spravodlivosť. Stiahli mi ho z blogu – vraj som v ňom kohosi urážal. Upravil som ho, podľa ich želania, no aj tak ho neuverejnili „súdruhovia“. Pred časom som napísal kritický čosi na adresu J. Čarnogurského a stalo sa to isté. Vychádza mi z toho, že Čarnogurský a najmä Radičová sú [...]

Radičová, to by bola prezidentka – na zaplakanie

20.03.2013

Fico dal opäť uzrieť svetlo sveta plastike Ignáca Bizmayera, umelca, ktorý sa nikdy nehanbil za svoj slovenský pôvod a národ. Preto vytvoril nádhernú plastiku na motív jánošíkovskej legendy. Vraj na objednávku vtedajšieho predsedu vlády Colotku. Radičovej prekážala, chcela ju dať úplne zničiť. Prejavila tak naplno svoj zavrhnutia hodný charakter -skutočná [...]

Kto (čo) zastaví Čentéša

19.03.2013

Čentéš, len čo zistil, že na Ústavnom súde SR by sa veci mohli pohnúť dopredu, vyrukoval s ďalšou námietkou na zaujatosť voči jeho osobe – tento krát predsedníčky US. Mohol by tento (vraj) docent – teda možno predpokladať, že je to muž s aspoň priemerným IQ – mať stokrát pravdu, no svojim arogantným domáhaním sa funkcie GP spôsobil, že som sa stal [...]

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45, aktualizované: 06:28

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 93
Celková čítanosť: 256452x
Priemerná čítanosť článkov: 2758x

Autor blogu

Kategórie