Založ si blog

Nie sme barani

Nie som predsa baran, napadlo mi, keď som v televízii videl prvý krát reklamu, v ktorej známa „osobnosť“ (je ich niekoľko) tvrdí divákom, že nie je ovca a chce si vybrať (z viacerých zdravotných poisťovní). Odvtedy ma táto reklama otravuje niekoľko krát denne vari už dva týždne. Na hlúpe reklamy som si už zvykol, táto je však tupá!

Akoby sa dotyčná osobnosť vôbec nehanbila za čo berie peniaze. Občan Slovenska má už dostatočné, viacročné, skúsenosti s „trhom“ súkromných zdravotných aj dôchodcovských poisťovní a nahovárať mu, že si medzi nimi môže skutočne čosi (okrem názvu) vybrať, to je veru silná káva. Pamätáte si na istého „speváka“ , tuším riaditeľa jednej z týchto poisťovní – akúže to pesničku spieval na žúre svojim komplicom, ktorí sa na jej texte (o švajčiarských dôchodkoch) rehotali ako pominutí?! Známa „osobnosť“ asi nie, inak by sa musela prepadnúť od hanby. A s ňou aj akýsi samozvaný „predstaviteľ ochrany práv pacientov“.

Napokon, stačí taká naivná, detská, otázka: apko (z reklamy) prečo im (súkromným poisťovniam) tak záleží na tom aby zostali na slovenskom trhu, keď chcú ľuďom iba slúžiť a nie škĺbať štát?

Takže, vážená „osobnosť“, ktorá nám, divákom televízie tvrdíš, že nie si ovca, nemaj obavy, že ti v tomto jedinom slove neveríme. Nie sme predsa barani.

Radičová a Čarnogurský nedotknuteľní

25.03.2013

Napísal som kritický ale veľmi slušný článoček o Radičovej a jej zmysle pre spravodlivosť. Stiahli mi ho z blogu – vraj som v ňom kohosi urážal. Upravil som ho, podľa ich želania, no aj tak ho neuverejnili „súdruhovia“. Pred časom som napísal kritický čosi na adresu J. Čarnogurského a stalo sa to isté. Vychádza mi z toho, že Čarnogurský a najmä Radičová sú [...]

Radičová, to by bola prezidentka – na zaplakanie

20.03.2013

Fico dal opäť uzrieť svetlo sveta plastike Ignáca Bizmayera, umelca, ktorý sa nikdy nehanbil za svoj slovenský pôvod a národ. Preto vytvoril nádhernú plastiku na motív jánošíkovskej legendy. Vraj na objednávku vtedajšieho predsedu vlády Colotku. Radičovej prekážala, chcela ju dať úplne zničiť. Prejavila tak naplno svoj zavrhnutia hodný charakter -skutočná [...]

Kto (čo) zastaví Čentéša

19.03.2013

Čentéš, len čo zistil, že na Ústavnom súde SR by sa veci mohli pohnúť dopredu, vyrukoval s ďalšou námietkou na zaujatosť voči jeho osobe – tento krát predsedníčky US. Mohol by tento (vraj) docent – teda možno predpokladať, že je to muž s aspoň priemerným IQ – mať stokrát pravdu, no svojim arogantným domáhaním sa funkcie GP spôsobil, že som sa stal [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 93
Celková čítanosť: 256609x
Priemerná čítanosť článkov: 2759x

Autor blogu

Kategórie