Založ si blog

Ad. „Národ hladuje a čaká – dokedy ešte? „

Vážení, teší ma každá Vaša reakcia, či už súhlasná alebo odmietavá – tých je viac a možno je to dobré. Signalizuje to totiž, že veríte v dobro. Lenže, obávam sa, že pravdu bude mať ten, ktorý napísal:

0
„…národ čaká na skutočných vodcov…“ Skutočné osobnosti s kvalitami vodcov máme. Nemáme však systém, v ktorom by najschopnejší riadili tento štát. Prečo?
Doterajšie vlády a doterajší zvolení zástupcovia tu miesto zvrchovaného, demokratického a právneho štátu vytvorili:
1/ partokraciu podporovanú justíciou a riadenú oligarchiou – bohatými zlodejmi.
2/ justičný bordel, ktorý nedokáže potrestať a ani spravodlivo rozhodnúť v spore pri bohatom zlodejovi a ústavnom činiteľovi.
3/ poslušný satelit Nemecka, ktorý financuje záchranu nemeckých bank.
Fico nehľadá spoluprácu, ale alibi. Kto hľadá spoluprácu neustupuje protivníkom, nezvýhodňuje ich, nelicituje. Predloží program, ktorý zaujme národ a spojí ho v úsili o spoločné dobro. Urobil to, robí to?

Myslel som si vo voľbách, že to je to najlepšie z čoho si môžeme vybrať. Žiaľ, hneď po voľbách sa ukazuje, že aj ten „najlepší výber“ nie je dobrý. Preto som napísal, čo som napísal.

Radičová a Čarnogurský nedotknuteľní

25.03.2013

Napísal som kritický ale veľmi slušný článoček o Radičovej a jej zmysle pre spravodlivosť. Stiahli mi ho z blogu – vraj som v ňom kohosi urážal. Upravil som ho, podľa ich želania, no aj tak ho neuverejnili „súdruhovia“. Pred časom som napísal kritický čosi na adresu J. Čarnogurského a stalo sa to isté. Vychádza mi z toho, že Čarnogurský a najmä Radičová sú [...]

Radičová, to by bola prezidentka – na zaplakanie

20.03.2013

Fico dal opäť uzrieť svetlo sveta plastike Ignáca Bizmayera, umelca, ktorý sa nikdy nehanbil za svoj slovenský pôvod a národ. Preto vytvoril nádhernú plastiku na motív jánošíkovskej legendy. Vraj na objednávku vtedajšieho predsedu vlády Colotku. Radičovej prekážala, chcela ju dať úplne zničiť. Prejavila tak naplno svoj zavrhnutia hodný charakter -skutočná [...]

Kto (čo) zastaví Čentéša

19.03.2013

Čentéš, len čo zistil, že na Ústavnom súde SR by sa veci mohli pohnúť dopredu, vyrukoval s ďalšou námietkou na zaujatosť voči jeho osobe – tento krát predsedníčky US. Mohol by tento (vraj) docent – teda možno predpokladať, že je to muž s aspoň priemerným IQ – mať stokrát pravdu, no svojim arogantným domáhaním sa funkcie GP spôsobil, že som sa stal [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 93
Celková čítanosť: 256480x
Priemerná čítanosť článkov: 2758x

Autor blogu

Kategórie